Великий талант вимагає великої працьовитості.

Петро Чайковський




середа, 9 січня 2019 р.

Мистецтво 10 клас

                                Jackson Pollock


Американський живописець, засновник так званої «живопису дії» («Action Painting»), яка являє собою метод спонтанного нанесення зображення на полотно і не має нічого спільного з традиційними художніми формами.
Поллок народився в Коді (Вайомінг) у сім’ї вівчаря. У 16 років він вступив у Вищу школу прикладних мистецтв у Лос-Анджелесі, проте вже через рік змушений був піти звідти з-за незадовільного поведінки».
Композиция с заливкой II, 1943 - Джексон Поллок

1946: «Живопис дії».

У процесі пошуку власного стилю з-під пензля Поллока з’явилася картина «Готика» (1944), в якій він повністю відмовився від фігуративних елементів. Метою художника було «безпосередньо переносити творчий процес на полотно». Приблизно в 1947 році він відкрив для себе так званий «крапельний» метод, що дозволив йому впритул наблизитися до своєї мети: полотно він клав на підлогу і покривав його краплями фарби, безладно стікає з кисті, із жерстяної банки або звичайного відра. Іноді він з силою метал фарби на поверхню, змішуючи їх один з одним; або попередньо змішував фарби з піском або скляною крихтою і потім наносив цю суміш на полотно товстим шаром. Про своїй манері роботи Поллок відгукувався так: «На підлозі я є частиною картини». Під час роботи він цілком і повністю віддавався натхненню, і з’явилися таким чином продукти «підсвідомої» діяльності піддавав надалі «усвідомленої» обробці за допомогою дерев’яних паличок, ножів, кельмою і т. п. В період між 1947 та 1950 Поллок завершив свої найвідоміші роботи: «Собор» (1947), Номер 1: Білий какаду» (1948), а також !»Туманність кольору синьої лаванди» і «Осінній ритм» (обидві ≈ 1950). Особливість цих картин ≈ переривчасті переплетення кольорових ліній, які за рахунок своєї прозорості дають можливість заглянути в простір заднього фону картини. Для своїх робіт Поллок обирав великі формати, так як, на його думку, мольбертная живопис застаріла. Майбутнє живопису він бачив у настінних розписах.
Номер 2, 1951 - Джексон Поллок

Немає коментарів:

Дописати коментар